Дали трговците со претплата ќе ги задржат клиентите по пандемија?

Според извештајот објавен во јуни од Кралската пошта, се предвидува дека пазарот на претплатни кутии во Обединетото Кралство ќе вреди 1,8 милијарди фунти до 2025 година. Оваа прогноза се заснова на фактот дека пазарот се зголемил повеќе од двојно по објавувањето на истиот извештај уште во 2017 година, при што продажбата достигна врв од 1,4 милијарди фунти во 2020 година. Други истражувања го отсликуваат овој тренд. Во САД, податоците од Subscribed Institute покажуваат дека само во Q4 2020 година, бизнисите со претплата доживеале раст на приходите што бил седум пати побрз од компаниите во рамките на S&P 500.

Значи, какви видови на претплатни услуги купуваат потрошувачите? Повеќе на поентата, се разбира, дали бумот ќе продолжи како доверба во физичките малопродажби? И како брендовите можат да ја задржат лојалноста на клиентите во овој сè поконкурентен простор?

Претплатите се мотивирани од нашите емоции

Од цвеќиња и маски за лице до правење пиво и леб – трговците на мало сега продаваат месечни кутии со физички производи доставени до вашата врата. Главната продажна точка на кутиите за претплата често се смета за практичноста и цената (имајќи предвид дека производите во кутијата обично се поскапи кога се продаваат одделно).Сепак, новото истражување сугерира дека ова не е единствениот фактор што влијае на продажбата на претплати - барем во последно време. Според извештајот на Royal Mail, 55% од потрошувачите на кутии за претплата изјавиле дека се пријавиле на редовна услуга минатата година затоа што сакале да се почестат себеси или да се расположат за време на заклучувањето. Речиси 60% од купувачите кои биле анкетирани, исто така, рекле дека купиле претплата како подарок за тоа време, бидејќи не можеле лично да се видат со пријателите и семејството.

Издвојување долгорочна вредност за потрошувачите

Значи, дали побарувачката на потрошувачите за претплатни кутии ќе се намали откако ќе се укинат заклучоците засекогаш? Веројатно е дека брендовите во одредени категории - имено гореспоменатите вертикали за храна и пијалоци, како и високо курираните кутии (за забава, а не за потреба) - би можеле да забележат промена надолу. Сепак, Emarsys сугерира дека брендовите кои моментално забележуваат најголем успех не се нужно фокусирани на исполнување на каква било краткорочна потреба од пандемијата, туку се фокусирани на создавање долготрајна вредност.

Идејата е секако интересна и може да биде навестување за тоа како моделот на претплата би можел да еволуира за брендовите FMCG во иднина. Во меѓувреме, се разбира, трговците на мало со претплатни кутии во сите категории треба да размислуваат подалеку од пандемијата (и маркетингот на производи поттикнати од емоции) со цел да имаат најдобри шанси да ги задржат клиентите долгорочно, фокусирајќи се наместо тоа, на сите аспекти на клиентот искуство.

Дали трговците со претплата ќе ги задржат клиентите по пандемија?

Слични објави

Во дигитален пејзаж кој доживува постојани иновации, миграцијата на платформата за е-трговија е неизбежен услов за водење бизнис за е-трговија. Прочитајте!