Четирите потрошувачки личности кои трошат во 2022 година и понатаму

Четири различни групи на потрошувачи се појавија од пандемијата и тие ќе влијаат на трошењето во годините што доаѓаат. Новиот извештај на Retail Week, објавен оваа недела, открива кои се тие.Кога светот застана во март 2020 година - првиот пат кога ОК влезе во официјално заклучување - се случија две клучни работи што го променија начинот на кој потрошувачите штиклираат.

Па, кои се тие?

Дигитални пристигнувања

Податоците од фирмата за деловни податоци и разузнавачки податоци Статиста откриваат дека продажбата на мало преку Интернет во Велика Британија, како процент од вкупната продажба на мало, достигнала неверојатно високо ниво од 37,8% во јануари 2021 година, што е повеќе од постандардните 19,1% во март 2020 година.

Податоците на Statista покажуваат дека малопродажбата на интернет била сè уште на 27,1% од вкупната продажба на мало во јануари 2022 година. Ова покажува дека голем број потрошувачи одлучиле да продолжат да купуваат онлајн, разбудени за практичноста, изборот и достапноста на производите што ги нуди е-трговијата.

Оваа група вообичаено - иако не исклучиво - вклучува постари потрошувачи кои се помалку ненамерни со е-трговија и повеќе навикнати на прелистување и купување во продавници. Тие сакаат лесно навигирани веб-локации со патувања на корисници без триење. Но, тоа е само врвот на ледениот брег.

 

Претплатници

Пазарот на претплата не беше создаден од пандемијата, но тоа е одличен пример за зелени пукања што доведуваат до брз раст.Претплатите се особено популарни кај младите, при што 52,1% од 25-34-годишниците се пријавиле на барем една таква услуга, според податоците на Кралската пошта, кои се засноваат на истражување со 2.000 купувачи во ОК. Ова се споредува со само 11,7% од 55-64-годишниците и 7,6% од постарите од 65 години.

 

Етички потрошувачи

Оваа група потрошувачи ги опфаќа возрасните групи. Тоа ги вклучува генерацијата Алфа (оние родени по 2010 година) и генерацијата Z (оние родени помеѓу 1995 и 2009 година), кои се инспирирани од таквите како климатската активистка Грета Тунберг и движењата #MeToo и Black Lives Matter.

Барачи на возбуда

Сега поминува едвај еден ден кога нема да прочитате за незаменливи токени (NFT), метаверс и трговците на мало кои влегуваат во виртуелниот свет, од гигантите за спортска облека Најк и Адидас до стоковните куќи како Џон Луис и Селфриџис, како и луксузни брендови вклучувајќи ги Долче и Габана, Гучи и Живанши.

 

Трагачите на возбуда имаат тенденција да бидат помлади потрошувачи во дигиталниот простор, на возраст под 25 години, кои никогаш не познавале свет без интернет или паметни телефони.

 

Технологијата е едноставно втора природа за нив и тие очекуваат трговците на мало со кои комуницираат да можат да им служат на каналот што го сакаат – без разлика дали тоа е онлајн, во продавница или во рамките на метаверзумот.

 

Четирите потрошувачки личности кои трошат во 2022 година и понатаму

Слични објави