Електронската трговија во ЕУ ќе порасне за 14%

Според новиот извештај од индустриската асоцијација E-commerce Europe, индустријата за е-трговија на Европската унија се предвидува да вреди 602 милијарди евра (685 милијарди долари) на крајот на 2021 година. Ова ќе се претвори во раст од 14% на годишно ниво. Според Националната федерација за малопродажба, растот на е-трговијата во Европската унија се предвидува да биде повисок од оној на САД, каде што секторот за е-трговија се предвидува да порасне за 8-12%.

3 фактори кои го поттикнуваат растот на електронската трговија во Европската унија

-Некои понови членки на Европската унија во Источна и Централна Европа забележуваат брз раст на е-трговијата што го надминува оној на нивните зрели соседи на Запад. Земјите како Полска, Романија и Украина забележаа раст на е-трговијата од над 25% во изминатите 12 месеци.

-Ефектот од Стратегијата за единствен пазар на Европската унија беше значаен. Ова има за цел да ги отстрани бариерите за онлајн трговијата во рамките на ЕУ. Европската унија се обидува да имплементира дигитална верзија на нејзиниот единствен пазар за слободна трговија, која треба да ја промовира и зголеми количината на прекугранична е-трговија во ЕУ со тоа што ќе осигури дека клиентите нема да бидат дискриминирани во различни делови на унијата.

-Електронската трговија е голема кај помладите европски потрошувачи. Повеќе од две третини од тие млади луѓе во ЕУ на возраст меѓу 16 и 24 години често купуваат онлајн, додека во возрасната група 55-77 години, само една третина го прават тоа. Овие бројки укажуваат на понатамошен раст во иднина што може да биде само добра работа за е-трговијата во ЕУ.

Потенцијални прашања

Сепак, сè уште има некои прашања кои остануваат да го задушуваат растот на европската е-трговија од достигнување на нејзиниот целосен потенцијал. Во извештајот, E-commerce Europe рече дека прашањата како што се брзината на испорака, оштетените стоки и техничките проблеми сè уште треба да се решат за да и се помогне на е-трговијата да расте понатаму низ Европската унија.

Електронската трговија во ЕУ ќе порасне за 14%

Слични објави

Видеото е многу популарно, но користењето видео сè уште е една од најнеискористените стратегии за е-трговија. Прочитајте!
Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!