Европската унија издаде ново упатство за безбедно купување преку Интернет

Европската унија бараше начини да создаде побезбедна средина за онлајн купувачите и овој месец објави упатство за безбедно купување преку Интернет објавено во Службениот весник на Европската унија.

 

Доаѓањето и развојот на интернетот значително го промени начинот на кој потрошувачите купуваат и како бизнисите ги продаваат и рекламираат своите стоки и услуги. Генерално, е-трговијата беше добра работа за потрошувачите, проширувајќи го нивниот избор и намалувајќи ги цените. Електронската трговија сега доживува брз раст и има потенцијал да биде позитивен додаток на целите за раст на Европската унија.

 

Сепак, оваа рационална експанзија на е-трговија има потенцијал да постави посебни проблеми и предизвици во однос на заштитата на здравјето и безбедноста на потрошувачите, крајните корисници и другите засегнати страни. Тие вклучуваат:

 

(з) тешкотии во врска со следењето на производите понудени за продажба преку Интернет и идентификувањето на одговорните економски оператори;

 

(ii) зголемување на бројот на економски оператори лоцирани надвор од територијата на ЕУ кои нудат производи за продажба преку Интернет; ова ја вклучува продажбата директно на потрошувачите во ЕУ и другите крајни корисници, што го предизвикува спроведувањето на правилата за производите;

 

(iii) предизвици при спроведување на проценки на ризик или безбедносни тестови поради недостаток на физички пристап до производите;

 

(iv) потешкотии при земање примероци од производи за тестирање, бидејќи релевантните закони во одредени земји-членки не дозволуваат купувањата да се вршат преку Интернет или анонимни купувања (како што е мистериозно купување);

 

(v) предизвици во примената на Директивата 2001/95/ЕЗ на Европскиот парламент и на Советот за општа безбедност на производите (Директива за општата безбедност на производот), како и на Регулативата (ЕЗ) бр. 765/2008 на Европскиот парламент и на Советот ги утврдува барањата за акредитација и надзор на пазарот во врска со маркетингот на производи поврзани со онлајн-околината;

 

(vi) недостаток на свест кај потрошувачите и бизнисите за купување и продавање безбедни и усогласени производи преку Интернет.

Новото упатство има за цел да придонесе за подобро разбирање на законодавството на ЕУ за производи и ја зема предвид дискусијата со властите и засегнатите страни на земјите-членки на ЕУ

Европската унија издаде ново упатство за безбедно купување преку Интернет

Слични објави

Некои луѓе започнуваат бизниси за да го подобрат квалитетот на нивниот живот. Други бараат да работат за себе. А некои гледаат можност на пазарот на која не можат да одолеат. Прочитајте!