Интернет шопингот расте незапирливо - клиентите велат: доаѓаат до вратата, не морам да носам и да влечам

Интернет шопингот расте незапирливо - клиентите велат: доаѓаат до вратата, не морам да носам и да влечам

 

Најголем раст на е-продажбата е забележан во храна, облека, технички уреди и опрема, а најактивни онлајн купувачи беа оние на возраст меѓу 45 и 59 години. Бројот на виртуелни продажни места минатата година надмина 2.000. Се проценува дека оваа година, приходот од е-трговија ќе биде поголем од 400 милиони евра.

 

Пандемијата на коронавирус го забрза растот на е-трговијата за пет години, проценуваат експертите. Има с and повеќе клиенти кои одлучуваат да набават храна и други производи преку онлајн продавницата.

 

"Бидејќи не треба да одам да носам, да влечам. Добро доаѓаат, носат пред вратата и ми одговара", вели интервјуираната жена.

 

„Да речеме, јакната на мене беше купена преку Интернет пред неколку месеци, бидејќи ми се чинеше дека можам да ја купам поевтино“, објасни друг клиент кој купува преку Интернет.

 

Вредноста на денарските електронски трансакции со платежни картички во 2020 година надмина 32 милијарди динари, што е речиси двојно повеќе од една година порано.

 

"Утврдено е дека клучните бариери за развој на е-трговијата се логистиката, подобрувањето на процесите во самите компании и образованието. Она на што мора да работиме сите заедно е клиентите да ги добијат своите производи што е можно побрзо и во рамките на една два дена

 

Иднината на трговијата е генерално персонализација на услугата за клиенти. Така, препознавање на индивидуалните потреби и задоволување на истите. Е-трговијата е еден чекор побрзо и поблиску, бидејќи има алатки, има средства за многу поефикасен индивидуален третман на клиентите отколку класичната продавница

Се проценува дека до 2024 година, 85% од светската трговија ќе се врши преку онлајн канали.

 

Слични објави

Со цел да се исполнат очекувањата на клиентите, B2B производителите планираат да ја забрзаат својата дигитална трансформација оваа година. Најмалку 83 отсто од нив ќе го зголемат својот буџет за инвестиции во дигитални бизнис стратегии. Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови инвестираат време, напор и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!
Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Прочитајте!