Како персонализацијата може да ги намали стапките на отскокнување на е-трговија за 20-30%

Посетител слетал на вашата веб-страница и потоа веднаш кликнува на копчето за излез - О не! Тоа е страшното отскокнување. Потребни се само околу 0,05 секунди за посетителите да одлучат дали им се допаѓа вашата веб-страница за е-трговија доволно за да останат или да отскокнат. Со оглед на тоа дека стапката на отскокнување е вообичаен феномен, продавниците за е-трговија го зголемија својот ангажман со тоа што го привлекуваат вниманието на нивните посетители од моментот кога тие ќе влезат на нивната страница. Овој напор да се подобри искуството на клиентите доведе до маркетинг дисциплина која помага да се намалат стапките на отскокнување - персонализација на е-трговија. Денес, ќе се справиме со тоа како може да се решат забележаните високи стапки на отскокнување со помош на персонализација на е-трговија. Ако мислите дека вашата стапка на отскокнување расте, ние ќе ви помогнеме да ја преиспитате вашата веб-локација и да ве опремиме со најдобрите техники за персонализација за прикажување на приспособени пораки и да обезбедите индивидуализирано искуство за вашите посетители.

Што е стапка на отскокнување? Зошто е важно? Отскокнување се случува кога посетителот ќе слета на веб-локација, а потоа ќе се лизне без да комуницира понатаму со неа. Вашата стапка на отскокнување го мери процентот на посетители кои се оддалечуваат од вашата веб-локација откако прегледале само една страница. Според Google Analytics, стапката на отскокнување на целата локација се дефинира како „процент на сесии на една страница во кои немало интеракција со страницата. Отскокната сесија има времетраење од 0 секунди“.

Која стапка на отскокнување е прифатлива? Вистината за „прифатливата“ стапка на отскокнување е дека таа е секогаш контекстуална и субјективна. Има многу области за кои треба да се земат предвид, како што се индустријата, производите, конкуренцијата итн. Секоја веб-локација за е-трговија има различни цели и цели, така што она што може да биде прифатливо за една локација може да не важи за друга. Но, ако барате индустриски репери, стапките на отскокнување генерално паѓаат помеѓу 46% - 65%.

Зошто посетителите отскокнуваат Растечката стапка на отскокнување е очигледен знак дека вашата страница има непобитни елементи или основни проблеми што треба да ги решите. Отскокнувањето се активира од повеќе причини и ситуации. Сепак, тоа главно се сведува на следните импликации: Квалитетот на веб-локацијата: Ако вашата страница е непријатна, непривлечна и технички неисправна, тоа ги тера посетителите да си заминат. Тие вклучуваат бавно вчитување на страницата, скршени врски, лош дизајн, лоша навигација, содржини со низок квалитет, итн. Намерата на посетителот: Ако целта на страницата и она што посетителите го бараат не се совпаѓаат, тие се оттргнати да бараат други содржината. Ова исто така открива скриени проблеми како можни лоши линкови од страници за упатување и погрешни наслови.

Придобивките од персонализацијата на е-трговија Еве некои од предностите во кои можете да уживате кога ќе се примени при персонализација на е-трговија: Подобра конверзија – 86% од клиентите велат дека персонализацијата е критична во нивните одлуки за купување. Зголемена продажба - 40% од купувачите имаат поголема веројатност да ги зголемат своите купувања од веб-локација со персонализација. Подобрена лојалност – 56% од онлајн купувачите се повеќе склони да се вратат на веб-локација која нуди персонализација. Како може персонализацијата на е-трговија да ги намали стапките на отскокнување? Значи, како може да помогне во спречувањето на посетителите да отскокнат? Во студија на Deloitte, 48% од клиентите изјавиле дека би биле подготвени да чекаат подолго за да добијат персонализација како персонализиран производ или услуга.

Зголемената стапка на отскокнување е една од многуте проблеми што ги споделуваат многу сопственици на веб-страници за е-трговија. Малку е главоболка кога гледате посетители кои доаѓаат на вашата страница, но потоа брзо летаат без трага. Иако постојат различни причини зошто посетителите отскокнуваат, клучот за намалување на стапките на отскокнување на е-трговија е да ги разберете намерите на вашите луѓе за посета и да го проверите квалитетот на вашата страница. Тоа е само кога можете да создадете позначајно и попривлечно искуство на клиентите преку персонализација на е-трговија.

Како персонализацијата може да ги намали стапките на отскокнување на е-трговија за 20-30%

Слични објави

Начините на плаќање се интегрална компонента за успехот на бизнисите за е-трговија. Знаејќи кои начини на плаќање ги претпочитаат клиентите може да ја зголеми конверзијата за онлајн продавниците. Прочитајте!