Копчето „Купи“ менувач на игри за е-трговија

Новото копче „купи“, веќе воведено на Твитер и Фејсбук и наскоро ќе се појави на Google, се чини дека ќе го промени лицето на е-трговијата.

Тоа вклучува:

Тоа ќе доведе до повеќе конверзии, со елиминирање на некои од средните чекори помеѓу прво гледање реклама за производ или услуга.

Подобро насочување на препораките за производи преку социјално вмрежување. Луѓето ќе можат да видат некој производ споменат на нивниот извор на социјалните мрежи и веднаш да го купат.

Ќе им олесни на брендовите да одржуваат блиц-продажби или други промоции насочени кон нивните следбеници користејќи ја функцијата „Повик за акција“ на Facebook. Ова, пак, може да доведе до тоа повеќе луѓе да ги следат за да ги искористат предностите од таквите промоции.

Можна промена на фокусот од свесноста за брендот кон генерацијата на водечките луѓе. Дејв Невогт, од компанијата за софтвер за управување со времето Hubstaff, го нарекува овој тренд „потенцијално опасен“, велејќи дека тоа може да доведе до тоа брендовите да го одвлечат вниманието од нивните веб-страници. Спротивно на тоа, сепак, Ендрју Шраџ од страницата за лични финансии Money Crashers мисли дека лојалноста на брендот всушност ќе стане поважна за компаниите. Шраге смета дека доколку компаниите не развијат поцврсти програми за наградување, тие ќе протекуваат клиенти поради пожестока конкуренција.

Тоа ќе ги направи Фејсбук, Твитер и Гугл повеќе како Амазон и ќе ги зголеми нивните приходи уште повеќе, бидејќи луѓето купуваат директно преку нив, наместо да одат преку наменски платформи за е-трговија.

Маркетарите ќе имаат подетални информации за повратот на инвестицијата во рекламирањето со тоа што ќе можат да следат колку точно луѓе кликнуваат на копчето за купување на одредена реклама или промовирана објава.

Копчето „Купи“  менувач на игри за е-трговија

Слични објави