Онлајн продавница

Онлајн продавница

 

Пред производот да се пласира на Интернет пазарот, потребно е добро да се знае самиот концепт на трговија преку Интернет, неговите карактеристики, закони и проблеми со кои може да се сретне. Неопходно е да се знае односот помеѓу класичното и онлајн купувањето и да се разбере дека тактиката што се користи во класичната продажба понекогаш не може да се примени при купување преку Интернет.

 

За да се развие трговијата преку Интернет, неопходно е да се исполнат некои предуслови без кои не може ни да се помисли на добро развиена е-трговија.

 

Овие предуслови се:

 

законска регулатива

опрема и структура на комуникација

деловна ориентација (персонал и систем)

културно -технолошките аспекти на пазарот

 

 

Онлајн шопинг

Интернет трговијата (е-трговија, е-трговија) ​​како составен дел на електронскиот бизнис (е-бизнис), им овозможува на Интернет посетителот (купувачот) да нарачува производи преку Интернет. Купувањето преку Интернет може да биде најбрзиот и честопати најевтиниот начин за купување производ. Купувањето преку Интернет се смета за најпрофитабилна форма на пазарење поради неговата едноставност и ниска цена. Купувањето е можно во секое време од денот или ноќта, не сте ограничени само на купувачи од соседството, не плаќате кирија за деловен простор итн. Каде и да сте, со поставување на вашиот производ на Интернет, им дозволувате на другите корисници на Интернет да го видат вашиот производ, дури и ако се оддалечени илјадници километри.

 

Класична наспроти онлајн продавница

Воспоставување класичен малопродажен ланец бара големи инвестиции во инфраструктура, простор, вработени и сродна опрема. Ова се огромни инвестиции ако сакате да продавате на голема површина. Организацијата на мало преку Интернет е значително поевтина, имајќи предвид дека сите физички продавници се заменети со една интернет страница. Интернет -продавниците го доживеаја своето проширување во Америка и Европа, а с number поголем број компании во Србија започнуваат онлајн трговија со класичната форма на трговија.

 

Во секој бизнис, најголема заработка остваруваат оние кои се пред нивната конкуренција, и постои исклучителна можност за оние кои започнаа таков начин на трговија во Србија во последниве години да го обезбедат своето место на овој нов пазар.

 

Предности на купување преку Интернет

Вашата веб -страница, а со тоа и продавницата, е достапна 24 часа на ден, 7 дена во неделата, 365 дена во годината и секогаш е подготвена да контактира со вашите деловни партнери.

 

Исто така, е достапен за сите потенцијални купувачи кои можат да дознаат с everything што им е потребно за да склучат деловен договор или купување во секое време.

Клиентот лесно може да ги добие сите потребни информации за вас, вашиот бизнис, производи и услуги што ги нудите, услови и методи за нарачување и плаќање, гаранција, опции за замена на купените производи, итн. Преку Интернет.

 

Прашања што треба да се одговорат

Пред да одите на Интернет, треба да ги земете предвид следниве карактеристики на производот:

 

За кого е тоа? - На пример. Дали е профитабилно да се продаваат некои од производите наменети за лица над 70 години преку Интернет во Србија? Колку луѓе во тие години воопшто знаат што е интернет?

Како се транспортира? - Дали можете да го испратите вашиот производ по пошта или куририте треба да го достават? Во вториот случај, колку е профитабилно?

Дали е вообичаено да се тестира таков производ? - Што ако производот не одговара на некого, ако не е задоволен? Како ќе го врати? Како ќе си ги вратат парите?

Дали цената дозволува продажба преку Интернет? - Дали некој ќе купи скап накит или часовник преку Интернет?

 

Слични објави

Тешко е да се зборува за „разговорна трговија“ - концепт скован од Крис Месина од Uber за да се опише иднината на апликациите за пораки - без да се спомнуваат чет-ботови. Прочитајте!