Хостирајте ја вашата страница за плаќање!

Хостирајте ја вашата страница за плаќање!

 

Секој пат кога кажуваме реченица од насловот, добиваме „чуден“ изглед од соговорникот. И потоа: „… Што мислиш? Но, ние не сакаме да пристапуваме до податоците од картичката ... Не сме сертифицирани за PCI ... “. Добрата вест, за оние кои с haven't уште не слушнале за тоа, е дека од пред неколку години, имаше сертифицирани системи што им овозможуваат на трговците да го прават токму тоа - да ја задржат страната за плаќање на нивната страница (или апликација за паметни телефони), без треба да се грижите за овие прашања. Нашиот SecurePay API е првиот таков систем што е усогласен со SAQ-A и сертифициран. Ова го прави и безбеден и лесен за интегрирање.

 

Во ниту еден момент трговецот нема контакт со чувствителни податоци за картичката. Преку модулот javascript, кој е дел од ова решение, податоците се внесуваат директно во нашата платформа со сертификат за PCI, што гарантира компатибилност на трговецот PCI со минимална обврска.

 

Технички, трансакцијата се извршува преку три чекори:

 

1) Трговецот, од нашата платформа, во замена за информации за нарачката (а не за платежната картичка), го враќа „токенот“ што е референца за таа нарачка.

 

2) На вашата страница за плаќање JavaScript, ве поканува да видите безбеден формулар за внесување податоци за картичката на избраната локација. Нашата платформа ја „црта“ оваа форма, која се прилагодува на саканиот изглед и содржина преку API и CSS. Она што останува за клиентот е да ги внесе информациите за картичката и да го притисне копчето "плати".

 

3) Конечно, откако ќе заврши плаќањето, клиентот е насочен кон вашата избрана страница, каде што со повик платформата ги добива сите детали за трансакцијата.

 

Лесно, безбедно, брзо…

 

Решенија за хостирање 

Другите платформи кои се присутни на нашиот пазар с still уште ги користат таканаречените „хостирани форми“. Ова е ситуацијата кога, по потврдувањето на нарачката, клиентот е „пренасочен“ надвор од страницата на трговецот со цел да ги внесе податоците од картичката таму, а потоа се враќа на страницата на трговецот. До неодамна, таквите решенија беа единствените можни.

 

Меѓутоа, овој принцип на „пренасочување“, без оглед на чија платформа користи трговецот, секогаш има еден заеднички проблем. Трговецот мора да се согласи да направи компромис за изгледот на забавата и искуството со плаќањето.

 

Слични објави

Без разлика дали правите дел или целиот приход од онлајн бизнис, заштитата на тој бизнис би требало да биде инхерентно дел од вашите секојдневни практики. Да бидеме појасни, не зборуваме само за хакери - далеку од тоа. Прочитајте!
Технологијата им олесни на претприемачите да започнат бизниси без да се грижат дали имаат соодветен деловен простор, да плаќаат кирија или да добијат локални дозволи. Прочитајте!
Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив. Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан. Прочитајте!